Jag och 149 andra fanatiker…

…ska umgås och utbyta erfarenheter kring våra gemensamma intressen: MIDI, CV/Gate, ljud, syntar, controllers och och annat livgivande tekniknörderi. Förhoppningsvis kan jag få visa mig på styva linan när det gäller komposition och ljudmekande för mina kunskaper på löda-mäta-uppfinna-kretsar-området är grunda som en barnbassäng på Väggabadet… Nåväl, jag har skickat in min ärliga ansökan med bakgrund, kompetenser och visioner och blivit antagen och inbjuden. Så nu återstår bara att inställa sig med dator, controllers, ljudkort och lite sladdar. Må herr Moog vara med mig när han blickar ner på den glade amatören.

Ska ladda lite hos en nära vän före eventet och finslipa lite på tankarna med just mitt ”hack”. Deltagarna möts på en pre-meet-up imorrn kväll och så startar vi på lördag förmiddag. Fler rapporter kommer i sinom tid om jag nu, oerfaren maratonhackare som jag är, inte somnar över keyboarden…

image

Ett nytt (lätt?) sätt att umgås?

 

Kommentera

