Uthållighet: check!

Awesome!

Jag, som bara använder bloggen som terapi (och för att svara på en del frågor som inkommer på lite olika sätt), hade nog inte trott att den skulle leva så länge. Och häromdan upptäckte jag att antalet ”views” hade passerat 3000 – coolt!

3K

Åkej, det är väl ungefär som att sitta på bänken i nåt lag i nån gärdsgårdsserie i jämförelse med Bella, Strage, Bildt och alla de andra storbloggarna och megatwittrarna. Men kul är det!

När jag roar mig med att kolla in statistiken konstarerar jag att A) medelläsaren bor i Sverige men har amerikanskt påbrå (med lite italienskt blod i ådrorna), B) föredrar sidor med skapligt tekniknördigt innehåll och inlägg med viss humoristisk underton, C) tycks vara fullkomligt förundrade över mitt ologiska intresse för BÅDE gammal analog hårdvara OCH de senaste upptäckterna kring Reason 7 och diverse iOS-appar och D) försiktigt undrar varför jag inte publicerar några musikaliska alster.

När det gäller D så är svaret helt enkelt att jag har ganska höga krav på mig själv och inte gärna lägger upp nåt halvfärdigt. Så jag ber att få återkomma. Måhända kommer det lite loopar i närtid. Sen kan det kanske bli mer. För mig är avkopplingen med de rena ljudexperimenten och utforskandet i unisonlab det centrala. Dessutom får jag ut mycket av mitt giggande (som för mig innebär en form av kreativitet och skapande) med Jens And Friends (med Jens U Nilsson i spetsen).

När det gäller A-C, d.v.s. blogginnehållet så är Ni hjärtinnerligen välkomna med synpunkter, kritik, önskemål eller fler frågor. Mejla eller kommentera!

Tack och gonatt!

Kommentera

