Triggers – de finns överallt!

Häromdan hade min ömma hustru varit på biblioteket och lånat böcker. Det underbara med henne är att hon lånar böcker, helt improviserat, till hela familjen.

Trots att hon vet att att jag redan läser både Conn Iggulden (sviten om Djingis Khan) och Stripped om Depeche Mode så drog hon den här gången fram Den Svenska Synten av Bengt Rahm. En lite annorlunda bok med massor av korta betraktelser från massor av kända och (för mig) mindre kända dito. Jag säger bara Eddie, Marina, Greg m.fl.

Ny trigger – nytt fokus! Ännu mer inspiration!

DSS

Som jag minns det så hade jag kortare lugg men något längre på sidorna.

Sen får ju man via s-medierna sakta men säkert mer och mer kontakt med såna som har samma intressen. Jag blir bara ännu mer inspirerad att tota ihop nåt lite mer ”färdigt” i just syntväg. Micke, Stefan och Håkan – det är kul att höra vad Ni pular med! Fler triggers!

Så många syntar – så lite tid…

Kommentera

