Kopplingsfeber 2

Jag bara längtar. Visserligen ska det bli härligt att få sommarsemester, att byta bil (när det nu blir), att få barnbarn (inte på gång än, nota bene!) , att se nästa del av ”Hobbiten” och att få uppgradera till Propellerheads Reason 7.

Men det finns en annan sak jag längtar riktigt, riktigt mycket efter: det är när dokumentären om modularsyntens pånyttfödelse, I Dream Of Wires, kommer ut. Vad jag erfar blir det nån gång framåt sommaren. Det var inte igår jag köpte en DVD-film precis men jag tvivlar svårt på att just denna film dyker upp på Netflix…

I Dream Of Wires

Bara kolla in dessa sköna rattar och patchkablar. Och kolla trailern

Kommentera

