MED STORA BOKSTÄVER

På nätet skriver man ju med versaler när man är riktigt upprörd eller nåt ditåt – jag är inte nån fullutbildad nätguru som kan allt om ”netikett” och allt det där. Jag vill bara – med hela mitt hjärta – rekommendera en FANTASTISK video med en riktigt bra låt av en störtskön grupp: jag tänker på This Too Shall Pass med coolingarna ”OK Go”.

OK Go

OK Go

Se videon. Reflektera över det konstnärliga arbetet. Betänk den logiska planeringen. Njut av känslan av att de gjort detta för såna som du och jag. Digga låten. Se videon igen. Suck, vad fint gjort. http://www.youtube.com/watch?v=qybUFnY7Y8w

Kommentera

