Nytt fokus i ett fritt land…

…blir det under helgen. Det är bara att erkänna att musiken inte alltid är ett absolut måste. Nu ska helt enkelt julen ut, IKEA besökas, rum göras om och locket läggas på brunn’.

Jag lämnade unisonlab till sitt öde i torsdags natt och lär inte återvända förrän på söndag kväll – men det känns faktiskt helt okej det också. Jag kan känna en viss tillfredsställelse över att det jag själv – och ingen annan – som bestämmer ambitionen och sätter tempot i mina små och stora projekt.

Så när jag kommer dit igen så är det bara att suga tag i vad som för stunden känns viktigt, t.ex. om jag ska fortsätta bygga på mitt ”Analog Corner”, spinna vidare på Blue Monday-covern (som jag tog paus från för ett tag sen) eller om jag kort och gott bara ska köra Spotify och surfa runt hos alla andra, härliga musikgeeks därute i världen.

Tänk vad skönt det är att leva i fritt land som låter mig välja mellan IKEA och syntteknikträsket!

Workshop

I will be back…

Kommentera

