Billigt – tror jag.

Kinasladd

Fru och – framför allt – döttrar skulle beställa skal till sina smarta telefoner. De hade hittat sajten ”Mini-in-the-box”, en kinesisk historia. Jag kollade igenom sortimentet och fann till min glädje att de hade kablar, kontakter och annat. Jag beställde en 3-meters mickkabel för 67 spänn. Som levererades i eget fordral (!). Kabeln är testad och funkar. Frakten var gratis. Avgör själva – jag har hittat samma priser hos t.ex. Thomann men frakten är då 150 SEK.

Test av kinakabel

Kommentera

